joi, 3 mai 2012

Românica

Daca azi a fost o zi nasoala , maine e o zi de tot cacatul . Clasa a VIII -a => simulari , examene , mult de invatat etc. Dat cu toate aste , trecem peste , si ne gasim drumul |catre blog| .
Azi , am observat glume de tractoristi , spuse de niste viitori tractoristi precum : ''doamna , trimiteti-l pe cutare ca el e maimuta din nastere '' , '' o f*t pe mata , cu -gadget- '' , ''uite vezi poza de pe ecran ? |era cu el| E taicatu si da , eu am f*tut-o pe mata'' . CE DRACU SE INTAMPLA CU "Românica" ? ! ?
Mergi pe strada , vezi 'tigani obositi' , te uiti pe geam , vezi 'tigani obositi' , te duci sa duci gunoiul , vezi 'tigani obositi' , mergi la padure , vezi 'tigani obositi' , scoti capul pe geamul de la masina |atunci cand mergi la drum lung , sperand sa nu mai ai aceeasi priveliste| vezi 'tigani obositi' si ajungi la replici de gen "i don't want to live on this planet anymore" si toate astea , pentru ce ? !

Sfatul meu de astazi este : 'dati-le foc' >:]




2 comentarii:

  1. Hai ma ca au fost si glume bune ^^ Poate nu le-ai auzit :D For example : "Ioti wai ratzi :))"
    Si de tigani ... exagerezi :)) Sau cand i-am pus lu Bobo in doza pe jumate plina un capac luat de pe jos etc etc :))

    RăspundețiȘtergere